معرفی فروشگاه زنجیره ای کسب20 و کسب درآمد

کسب20: فروشگاه های زنجیره ای تحت وب ............... فروشگاه هایی برای همه سلیقه ها

معرفی فروشگاه زنجیره ای کسب20 و کسب درآمد

کسب20: فروشگاه های زنجیره ای تحت وب ............... فروشگاه هایی برای همه سلیقه ها

ثبت نام در سیستم همکاری در فروش فروشگاه کسب20


 

  با عضویت در « کسب 20 شعبه فروتل » مبلغ 50،000 ریال پاداش اولیه دریافت خواهید نمود و به ازای تبلیغات و فروش محصولات این سایت درصد پورسانت بسیار مناسبی دریافت خواهید کرد. روشهای تبلیغات و همکاری را بعد از عضویت می توانید در پنل همکاری تبلیغاتی مشاهده فرمائید.


شرایط و نکات مربوط به عضویت :
تمام ایرانیان صاحب سایت می توانند در سیستم کسب درآمد عضو شوند به جز سایتهای معاند جمهوری اسلامی ایران ، ضد اسلام و ضد بشری و دارای تصاویر غیر اخلاقی که حق عضویت در این سیستم را ندارند و در صورت عضو شدن ، از سیستم حذف خواهند گردید .
استفاده از بنرها و لینکهای غیر مجاز و نامتعارف و ایجاد اسپم روی سایتهای مردم و یا ارسال ایمیلهای اسپم با لینک به شبکه تبلیغاتی تخلف محسوب شده و موجب حذف از سیستم خواهد شد و شخص متخلف در صورت نیاز مورد پیگرد قضائی نیز قرار خواهد گرفت.
سقف واریز پورسانت در مرتبه اول 25 هزار تومان است و بعد از واریز اول سقف واریز در مرتبه های بعدی کمتر از 25،000 تومان است و دفعات واریز هم بسته به موجودی حساب کاربری شما 2 مرتبه یا بیشتر در هر ماه خواهد بود . در صورت نیاز هر یک از اعضا سیستم کسب درآمد به واریز سریعتر پول و بنا به درخواست وی ، به صورت موردی واریزی سریعتر انجام خواهد شد.
شما طبق این موافقت نامه به صورت دائمی در 7% از درآمد تمام کسانی که فقط به صورت مستقیم به سیستم کسب درآمد معرفی می کنید شریک خواهید بود و در درآمد افراد دیگر عضو شده از طریق معرفی شده های شما شریک نخواهید بود و این سیستم به هیچ وجه شکل زیرشاخه ای ، هرمی ، ماتریسی و... ندارد . همچنین طبق این موافقت نامه شما رضایت می دهید که معرف شما به صورت دائمی در 7% از درآمد شما شریک باشد .


 لینک ثبت نام در سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد :  کسب 20