پیامک بستر مناسبی برای ایجاد این ارتباط می باشد. شرکتها و سازمانهای بزرگ در دنیا به فواید استفاده از پیامک در مسیر تجارت خود پی برده اند و از این سیستم در جهت یافتن مشتریان و مخاطبین خود بهره می برند.
از نمونه کاربردهای پیامک تبلیغاتی (پیامک انبوه) می توان به استفاده از این سیستم در فروش محصولات و بازاریابی، ایجاد ارتباط دوسویه با مشتریان و مردم، بهبود اتوماسیون اداری و کاهش مراجعه ارباب رجوع به ادارات و سازمانها و نظیر آن نام برد
هدیه ویژه: محیط کاربری رایگان ارسالSMS انبوه تحت وب: ثبت نام در سیستم مدیریت ارسال و دریافت پیامک پیام رسان.
مشترکین سامانه پیام رسان در هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشند ، با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی وارد فضای مجازی شده و با ابزار هایی که در اختیارشان قرار می گیرد اقدام به ارسال و دریافت پیامک می کنند.
در سیستم پیامک تحت وب ، انواع امکانات ارسال و دریافت پیامک وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد. شما فقط هزینه پیامک های ارسالی را با خرید آنلاین در محیط کاربری خود، پرداخت می نمایید . با ارتقای سطح کاربری، هزینه پیامک ها طبق تعرفه ها کاهش می یابد...
ارائه پنل رایگان ارسال SMS انبوه تحت وب:
پیام رسان را از سامانه های دیگر بیشتر دوست خواهید داشت چون ...برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید..
مزایای سرویس های پیامت رسان عبارتند از:
1- کاهش هزینه های تبلیغات:
هزینه ارسال پیامک نسبت به هزینه سایر روش های تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار کمتر است. بنابراین مقرون به صرفه می باشد.
2- سرعت در تبلیغات:
وقت طلاست. با
نوشتن متن یک پیام و کلیک بر روی دکمه ارسال در کمتر از یک دقیقه خود را
به همگان معرفی نمایید. بدین ترتیب با صرف کمترین وقت، بیشترین تبلیغات را
داشته باشید.
3- نزدیکی به مشتریان:
شما
می توانید با مشتریان خود کمتر از یک دقیقه فاصله داشته باشید و آنها را
از جدیدترین تحولات کسب و کار خود آگاه کنید. برای این کار کاغذ و قلم و
تلفن را کنار بگذارید و تنها با ارسال یک پیامک اینترنتی به مشتریان خود
نزدیک تر شوید.
4- گسترش حوزه تبلیغات:
تبلیغات
کار خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی انجام دهید. تنها با یک کلیک،
تمامی مخاطبین شما در سراسر کشور و در هر لحظه تحت پوشش قرار می گیرند، بر
خلاف روش های دیگر تبلیغاتی که محدودیت زمان و مکان دارند.
5- تبلیغات مطابق میل شما!
در
هر ارسال، می توان بدون پرداخت هزینه اضافی، جملات و عبارات را بر حسب
نیاز و به دلخواه تغییر داد. برخلاف سایر روش های تبلیغاتی که به ازای
تغییر پیام باید هزینه ای بابت چاپ یا ضبط دوباره صدا و یا بازطراحی
گرافیکی و حروفچینی پرداخت کرد.
6- مدیریت تبلیغات:
ارسال
پیامک و زمانبندی آن برعهده فرد بوده و نیازی به تنظیم وقت و قرارداد با
چاپخانه ، طراح، رسانه و ... ندارد بنابراین سهولت و دسترس پذیری بیشتری
دارد.
7- به روز بودن:
امروزه
بسیاری از کسب و کارها ارسال پیامک اینترنتی را یکی از روش های اصلی
تبلیغات خود کرده اند. شما نیز برای کسب سهم بیشتری در بازار باید پا به
پای رقبای خود پیش روید و حتی آن ها را پشت سر بگذارید.
8- همیشه در دسترس:
در
دنیای امروز تلفن همراه تنها دستگاهیست که همیشه و در هر کجا در دسترس
کاربران است. بنابراین پیامک تنها روش تبلیغی است که تحت هر شرایطی افراد
را مخاطب خود قرار می دهد.
و مهمتر از همه:
9- حفاظت محیط زیست:
برخلاف پخش تراکت و آگهی و تبلیغات رسانه ای، با ارسال پیامک، به کاهش آلودگی زیست محیطی و حفظ سلامت زمین کمک کنید.
برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید..